Godmorgon Torsdag

Efter två dagar med solsken, är nu molnen tillbaka och allt är grått och trist igen. Det börjar bli lite varmare igen, och jag hoppas att snön snart ska börja smälta, och att det inte ska komma någon ny snöstorm!


Denhär bilden tog jag för en vecka sedan, jag kan ju
säga som så att man nu längre inte ser vårt staket

Idag är det torsdag -igen, gud vad dagarna går fort! Jag och Marcus ska iväg till mammas gamla lägenhet och hjälpa henne med flyttstädningen. Jag har laddat upp för golvmoppning!

Senare i eftermiddag har jag körlektion, min 7:e, och sen har jag bara tre betalda kvar, men det ska nog inte vara några problem. Så snart har jag nog detdär braiga körkortet i min hand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0