Hallonsemla

Jag och Marcus åkte förbi mammas gamla lägenhet och hämtade ett sista lass (varje gång man är där tänker man att det var sista lasset, men det finns alltid mer) Idag hämtade vi en kartong med utebelysning och två små skåp som vi fått ärva från mami. Vi passade även på att köra om mamma och gubbens nya lägenhet och hälsa på -något vi aaaldrig gör annars. Enligt Jeppe så tror vi att vi bor där...

Men idag hade vi med oss semlor som vi köpt på vägen, så vi var mer än välkomna idag! Jag avskyr mandelmassa, så därför dissekerar jag semlan och slänger på hallonsylt istället. Mycket gott!



Försökte mig på att blogga direkt från mobilen, men det gick inget vidare.
Hur fasiken ska man bära sig åt egentligen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0