Man tager vad man haver!

Efter att ha fixat med de inscanade fotografierna ett bra tag bestämde jag mig för att göra negerbollar. (Eller får man inte kalla det för det, ska man säga chokladbollar istället?) Any way, till en början gick allt bra, alltså innan jag knappt hunnit börja...



Jag tänkte att jag skulle värma upp smöret lite så att det
blev lite mjukare, men då visdae det sig att micron va
inställd på högsta värme och inte upptining som jag trott.



Att göra negerbollar på smält smör verkade inte som det smartaste att göra. Därför bestämde jag mig för att göra kladdkaka istället. Det var bara till att vända på pappret (Det är ju smidigt att ha dom två godaste recepten på ett o samma papper)



Ja, ibland blir det inte som man tänkt sig, men man tager vad man haver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0