Mer lättlurad än jag trodde

Ibland undrar jag vad Marcus har för tankar om mig egentligen! Nog för att jag kan komma med konstiga (läs: korkade) kommentarer eller frågor ibland, men aldrig tänkte jag väl att han trodde jag skulle vara helt blåst.

Jag lurade Marcus innan, genom att låta helt uppspelt och förvånad över att det fanns ett samband mellan veckodagarna och datumen. "Idag är det onsdag den 24, och igår var det tisdag den 23, och imorgon är det torsdag den 25:e , fan va coolt att datum också flyttar ett steg precis som dagarna"

Marcus blev helt ställd och undrade nog var det va för en flickvän han har egentligen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0