Over and out

Nu blir det sängen för min del!

Imorgon kommer att bli en spännande dag! Börjar med att jag ska iväg på arbetsintervju på morgonen (Hejja, hejja!) Och sen bär det av ut till Espevik, hem till pappsen för lite födelsedagsfirande för mina småsyskon som har fyllt år.

Sen blir det hem och göra iordning inför kvällen då jag och Mackan har bjudit över lite folk på inflyttningsmiddag, det ska bli supertrevligt. Så imorgon blir en ganska fullspäckad lördag, men får väl se om jag hinner skriva nåt här.

Jag måste ju verkligen komma igång med bloggandet igen! Det har ju vart så mycket med flytten och allt, så jag har varken haft tid eller ork, men nu börjar allt lugna ner sig så förhoppningsvis blir det med uppdateringen här framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0