Rond ett avklarad

Vi hämtade lillkillen på hans skola, och åkte raka vägen till mataffärn. Var ju tvugna att ladda upp inför kvällen med läsk och gottigheter. Väl hemma blev det lite, inte helt otippat när det gäller Marcus och Elias, lite tv-spels spelande. Jag är ju som sagt ingen entusiast på området, så jag röstade för att se på film istället.

Sagt och gjort. Elias hade med sig ett gäng filmer och först ut blev Ice Age 3.
Jag har aldrig tidigare sett någon av Ice Age filmerna, och jag måste säga att jag blev glatt överraskad. Haha, det var ju precis min humor...

Jag säger bara det, barnfilmer is the shit!


Nu är det åter tv-spel som gäller, för grabbarnas del. Själv bökar jag med middagen i köket, det blir herrgårdskyckling med hasselbackspotatis. Inte för att va sån, men jag måste bara säga att jag blivit grym på att laga mat den sista tiden, nästan så att jag skulle ställa upp i "halv 8 hos mig", typ. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0