Sunshine

Hade precis skrivit ett litet hatinlägg om snön, och om att jag troligtvis skulle skippa promenaden hem till mamma. Men så helt plötsligt vände vädret, från att vara helt grått och blötsnö, slutade det snöa och solen kom fram tillsammans med den ljusblåaste himmel.

Så jag tog på mig vinterkängorna och gick bort till mamma. Strax därefter ringde Mackan och sa att han va klar på jobbet, så han köpte med sig fika och kom hem till mamma han också.


Mycket snö hemma hos oss


Fika på köksgolvet i lägenheten

Nu har vi precis kommit hem, vi ska bara hämta lite grejer och sen ska vi åka iväg igen -till mamma igen, fast nu blir det den nya lägenheten. Vi ska käka middag där, och sen ska Mackan och gubben iväg och fixa min mosters bil som har lite problem med besiktningen om man säger så. Jag har tänkt stanna kvar hemma hos mami under tiden, tänkte passa på att ta en lång varm dusch där (dom har till skillnad från oss gratis vatten, så det är ju najs) och jag har även tagit med mig ansiktmask och hårinpackning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0