Blogglusten

Blogglusten ligger på noll. Och det stör mig.

Jag vill skriva, men har liksom inget att skriva om.

Dagarna flyter ihop, och det känns som att det aldrig händer något särskilt just nu. Mackan går hemma från jobbet, är ju lite svårt att sätta sten med tanke på all jäkla snö (som enligt mig kan försvinna snabbast möjligast!) och visst är det trevligt att ha honom hemma hos mig om dagarna, men efter en månad med varandra dygnet runt är det ganska lätt att gå varandra på nerverna...


Nog för att det är fint med den ljusa snön,
men nu har den legat lite väl länge enligt mig...

Förhoppningsvis smälter snön bort snart, och Mackis kan återgå till jobbet -det hade inte vart helt fel, ekonomiskt sett heller... Dessutom verkar det som att jag själv har jobb på gång, kanske redan nästa vecka. Jag hoppas verkligen att det går vägen, för jag är verkligen trött på att vara hemma om dagarna. 

Just nu är alla dagar lika, varesig det är onsdag eller lördag... Och det är verkligen som man säger; Man måste ha tråkigt ibland -annars vet man inte när man har roligt... Troligtvis är det därför jag aldrig skriver här längre. Allt känns bara trist och långtråkigt hela tiden, och det är ju inget som jag vill skriva om. Så därför blir det ingenting alls istället.

Men jag ska försöka ändra på det. Ska bara se till att hitta skrivlusten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0