Första januari 2010

Gårdagens nyårsfirande var mycket trevligt. God mat och bubbel hemma med mamma & pappa Ahlström. Vi gick över till grannarna en stund också, och sen följde dom med hem tillbaka. Det blev väldigt sent för att vara en lugn kväll utan fest, inte förrens runt 3-tiden tog alla samtal slut och vi hoppade i säng.

Blev (inte allt för otippat) en lång sovmorgon imorse, och resten av nya årets första dag har varit väldigt lugn. Låg i soffan och kollade på "Barnen i Bullerbyn" (jag bara älskar att se på gamla serier och filmer från min barndom) När Mackan blivit lite piggare drog jag med honom ut och lekte i snön. Här i Uppsala är det närmare en halvmeter snö överallt! Vi gjorde, eller rättare sagt jag gjorde snöänglar. Självklart var vi tvugna att ha lite snökrig också, barnsliga som vi är! Slutligen begravde jag Mackan, så jag antar att vinsten blev min.


Det känns som att vara i fjällen



Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0