Inredningshjärnan är på högvarv igen!

Ja, då går hjärnan åter på högvarv, och det är bara inredning som gäller. Och det är nog vad som kommer vara innehållet i bloggen en tid framöver...

Vårt torp har all potential i världen att bli precis så som jag mitt drömhem ska vara, hemtrevligt, gammeldags och lantligt. Och det finns så mycket som jag vill ordna med, inte minst i köket som allaredan är mitt favoritrum.


Skåpet till höger är inte allt för olikt de köksskåp som finns i torpet,
men troligtvis lär det inte bli fullt lika mycket grejer hemma hos oss.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

åh, sådär ser det ut hemma hos oss. min mamma lär ju ha tittat på just dom där bilderna och tänk "ja, precis sådär vill jag att hela mitt hus ska se ut"... sen sagt och gjort.

roligt det är att läsa att allt tycks ha löst sig för er!

2010-01-28 @ 07:09:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0