Riktigt stora vuxenpoäng

Igår blev det klart, jag och Marcus skrev på kontraktet. Nästa måndag får vi nyckeln och flyttar in i vårt torp. Vi dissar varbergsbostads och deras sunk-lägenheter, och flyttar istället in i ett charmigt 20-tals torp på Lugnet.

Torpet är det finaste, mysigaste, mest hemtrevliga hem jag någonsin kunnat tänka mig! Det har precis dendär lantiga känslan som jag tycker om.

Det finaste med hela torpet är utan tvekan köket, som går helt i den lantliga stilen med vedspis och allt! Intill köket ligger vardagsrummet, som förvisso är lite litet men åh så fint. Tapeterna är väl okej, men det kompenceras ganska lätt av den orgianl kakelugn som finns i vardagsrummet! Från vardagsrummet kan man gå ut till en inglasad veranda som sedan öppnar sig mot trädgården.

Japp, vi har inte bara ett litet torp -vi har även en tillhörande trädgård! Det är vuxenpoäng så det heter duga, eller hur!?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att det löste sig alltihopa, hejja hejja! =)

2010-01-25 @ 11:31:13
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: mor-mor



Vad är en lägenhet på Håsten och varbergs Bostad,mot ett torp på landet??????

2010-01-25 @ 12:22:47
Postat av: Carina

Jätteskönt att allt löste sig tillslut, hoppas ni kommer att trivas riktigt bra, ska bli spännande att få se huset.

2010-01-25 @ 14:58:44
URL: http://josefinerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0