Typ-nästan-fritt-från-inredning-uppdaterings-inlägg

Varken jag eller Mackan hade sovit särskilt bra inatt, och att vi blev väckta av den jäklans telefonen tidigt imorse gjorde inte det hela bättre. Vi var tjuriga och vresiga på varanadra hela morgonen, tills vi kom på den bra idén att låtsats sova -så att vi på så vis kunde vakna igen, och då på den "rätta sidan". Haha, visst är vi smarta!? Hur som helst la vi oss i sängen, eller ja på vår madrass, och sen vakna vi inte förrän två timmar senare! Fast det behövdes nog, för nu är vi i alla fall utvilade och glada igen!

Vi har nyss vart nere på stan och fixat lite ärenden, och nu är vi tillbaks hemma och ska käka lite lunch, nudlar...

Sen blir det till att köra ett par flyttlast till mamma och gubbens nya lägenhet. Jag och Marcus får klara oss på egen hand, för gubben jobbar ju, och mamma är inlagd på sjukhus -hon ska äntligen få fixat det sista med sin jäkla mage!

Och med det sagt, vill jag bara tillägga att jag hatar snön som just nu ödelägger hela Varberg :( Jag vill att snön ska försvinna, och att det ska bli vår!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ajdå.Nedrans telefon. Undra vem det kan vara som ringer och väcker er?

2010-01-27 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0