Uppdatering om ingenting, fast ändå litegrann

För att kännas som om det inte hända så mycket, så är det ganska mycket som händer just nu. Imorgon ska vi kolla på en lägenhet som vi har första plats på. Tackar vi ja, vilket vi troligtvis kommer göra, så är nyckeln vår den 1:a februari. Så just nu går min planerings- och inredningshjärna på högvarv just nu!

Det är mycket man vill förnya och ändra, och eftersom detta blir vårt första 1:a hands kontrakt innebär det att vi får större möjlighet att verkligen få det som vi vill ha det, färgmässigt och så vidare. Till skillnad från i 2:a hands lägenheterna i Uppsala och här vi bor nu, oranga tapeter liksom...

Men som sagt, även om det känns att inget händer, så är det ju lite grann på tapeten just nu. Förutom allt med flytten, så har jag även kommit igång med körkortet igen. Mitt mål är att ha det färdigt i vår, och det ska nog inte vara alltför svårt att fixa. Förhoppningsvis :)

Men annars är det faktiskt ganska lungt. Jag har inte fått några fler jobbtider att städa, och Mackan går hemma pga all jäkla snö. Detta innebär att vi har väldigt mcyket tid tillsammans, vilket är underbart! Det är riktigt najs att slippa "vardagen" ibland och bara ha "helg" flera veckor i rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0