Vad händer? Fötter...

Dagarna här hemma i mammas vardagsrum är ganska snarlika varandra, det händer inte alltför mycket direkt, med betoning på typ ingenting alls.

Och visst är min mamma världens bästa mamma i hela världen, men trots det så måste jag erkänna att jag längtar efter att få flytta och bo på egen hand igen.

Just nu är mamma och hennes gubbe iväg och kolla in deras nya lägenhet på Breared, och förhoppniongsvis får dom nyckel och då är det bara att sätta igång med flytten. Det kommer ju ta lite tid att tömma både mamma och gubbens båda 3:or, och flytta in i deras nya 4:a. Så troligtvis kommer vi ha att göra, och där med få tiden att gå, tills det är dags för min och Mackans flytt (jag längtar!!!)...

Men som sagt, annars händer inte så mycket. Inte fötter heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0