Då har man vart i Legoland










Jag är alldeles för trött just nu för att orka skriva om allt roligt vi gjort i Danmark de senaste två dagarna, men kort och gott kan jag ju säga att vi har haft det bra. Dock lite för lite sömn möjligen, men men. Kom hem med färjan 04.00 i morse och sen blev det ett par timmar sömn innan det var dags att bege sig till Gekås för att slåss med alla andra tusen miljoner människor som va där idag. Sen blev det en timma vila, innan det blev dags för middag på Wärdshuset, därefter Tre Toppar, och sen har vi strosat runt i stan tills solen gick ner. Nu sitter vi hemma och ska se på film, men något säger mig att jag kommer somna innan filmen är slut...

Godnatt. Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0