Ja, då var det Juli

...och vi är halvvägs till december och jul igen,
och återigen går vi mot mörkare dagar, haha!


Ja det är väl ingen nyhet att jag titt som tätt ofta tycker att tiden går fort. Men är det så konstigt då, den flyger ju iväg! Jag menar det är ju redan Juli!

Anyvej, idag är det torsdag och nu är jag ledig i två dagar. Även om jag nyss har börjat jobba, så är det ändå välbehövligt! Det är en riktig omställning att börjat jobba, och jag gillar't! Det är skönt att ha något att göra om dagarna, men som sagt skönt att va ledig idag. Men förutom en lång sovmorgon, så har jag inte legat på latsidan. Här har städats och diskat och nu glänser hela huset! Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0