Måndag 5 juli 2010

I lördags kväll var det grillfest med släkten (lägger upp bilder senare...) men tyvärr kunde jag inte stanna så länge, eftersom jag behövde lite sömn inför gårdagens jobb på 13 timmar, minus en timmas rast... Men konstigt nog kände jag mig inte minsta trött, eller jo klart litegrann men det berodde ju lika mycket på värmen. När jag kom hem vid 21-tiden hade Mackan dukat upp med kvällsfika, melon och saft! Han är så jäkla söt min man, alldeles underbar!

Idag börjar jag inte jobba förren 16, men vad jag ska göra framtills dess vet jag inte riktigt. Hade planerat att ligga ute i solen, men tyvärr är det bristvara på det just idag, bara massa fula moln på himmeln, buhu!


Nåt förslag på vad jag ska hitta på!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0