Onsdag

Jag börjar inte jobba förren 15.30 idag, och visst är det trevligt med lite ob-timmar, men det känns faktiskt riktigt tråkigt att lämna huset, när jag vet att Mackan ska komma hem bara nån timma senare.

Det är som att vi jobbar om varandra, och aldrig får någon riktig tid med varandra, för när jag väl kommer hem runt 21-tiden så väntar ju sängen...

Men, men vi vänjer oss nog snart. Och jag ska inte klaga på mitt schema, det är faktiskt helt okej med ungefär lika mycket kvälls som dagspass, och jag har en hel del lediga helgdagara vilket är otroligt skönt!

Änyvej, nu ska jag försöka njuta lite av solen. Jag förstår mig inte riktigt på det här sommarvädret. Solen skiner, men det blåser som bara fan, så frågar är om man verkligen vågar lägga sig ner på gräsmattan och försöka få lite färg. Ska nog göra ett försök iallafall, i värsta fall får jag la ta med en filt ut, haha!

Vart är strandvädret!?

Bild från förra veckan då jag och Emma
stekte ett par timmar på Norranäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0