Regnet det bara öser ner

Regn regn regn. Tråk tråk tråk.

Fast våra planer om stranden blev inte helt förstörda. Vi åkte ut till Espevik och fiskade krabbor istället -och med mycket stor framgång! Nu har vi fått i oss lite mat, och jag har tagit en värmande dusch (känns som riktigt ruskigt höstväder idag) och snart ska jag iväg till jobbet.

Det har vart dunder härligt med ett par dagars ledighet nu, och även om jag fortfarande är trött efter förra veckans mördarvecka på jobbet, och vår tripp till Legoland, så ska jag nog överleva dagens kvällspass. Får tänka på att jag bara jobbar två pass denna vecka -SKÖNT! Ska verkligen bli underbart att få spendera helgen med älsklingen <3


Bild från Danmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0