13:21

Städat.
Diskat.
Tvättat.

Ganska så produktiv förmiddag måste jag medge! Och även min Marcus är produktiv, från annat håll. Han är iväg och jobbar, står i butiken och säljer, han är så duktigt min man! Nu är det bara en timma kvar tills han slutar, och när han kommer hem blir det lite lunch, eller mellanmål typ. Man får ju inte åka iväg på kalas med en mätt mage, haha!

Vid 16-tiden ska vi åka iväg hem till min käre far för yttligare lite skolavslutnings- och studentfirande. Inte nog med att min lillasyster tar studenten i år, lillebror (som inte alls är så liten längre!) går ut 9:an, och även lillbrorsan slutar skolan, även han börjar bli gammal, kan inte förstå att han redan går ut 4:an!!!

Det är nog bara att inse att dom växer ikapp mig!
Eller, vänta. Va fan, jag blir ju också äldre, haha!


Gamal bild på mig o småsyskonen, kankse 2005?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0