17e ...ehm, Juni (?)

Asså jag är verkligen efter... Först och främst försvann april så himmelens fort, och när maj tog slut va jag typ kvar i mitten på april. Nu är det redan juni, eller "redan" det är för tusen halvvägs igenom månaden!

Och värst av allt! Det är för fasiken 2010, eller ja, halva det året har också redan hunnit passera. Jag däremot är fortfarande kvar i -08 möjligen -09, typ.



Kanske har min dåliga tidsuppfattning något att göra med att jag inte har nåt jobb och "bara går hemma", att jag liksom gör samma sak varje dag...

Troligtvis kommer min tidsuppfattning bli bättre iochmed att jag börjar jobba, förhoppningsvis! Bara 1½ vecka kvar nu tills min riktigta schema drar igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0