Börjar bli sjuk...

Kände redan under bilfärden hem i tisdags kväll/natt att jag började få ont i halsen, och igår morse när jag vakna kändes hela halsen igentäpt och det gjorde ont både av att prata eller svälja.

Igår kväll blev det värre (hm, brukar det inte va tvärtom att man känner sig friskare framemot kvällen...?) och natten har vart jättejobbigt, förutom halsen som gör ont så kände jag mig nu febrig. Har knappt sovit nåt, och känne rmig som ett jävla vrak! Trots att solen skiner och jag vill gå ut så ska jag nog stanna inne idag. Dricka te och tycka synd om mig själv, typ...


Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars! Krya på dig!

Men du, om du är febrig så får du inte komma hit och smitta oss imorgon, vi vill inte bli sjuka! Men krya på dig!

2010-06-03 @ 12:48:24
URL: http://lindaochkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0