En relativt vanlig lördag

Efter ett jobbpass på äldreboendet (ett pass som allra mest bestod av att kolla på tv-sändningen från sthlm och bröllopet, jag är nu expert på ämnet) fortsatte denna lördag med en tripp upp till Göteborg. Först åkte vi hem till storasyster Linda och Kristian på lite fika, och senare drog vi vidare mot Liseberg och gjorde årets premiärbesök, hur trevligt som helst.



För första gången på väldigt länge blev det inget åkpass idag.
Istället var vi sådär lagom vuxna och "gick runt" mest.


Femkamp!


Älsklingen i fullt ös!

Man blir aldrig för gammal för att äta sockervadd!

På väg ut möttes vi av en magastor regnbåge



Nu blir det snart sängen för min del, är verkligen helt slut hela jag! Imorgon har jag och Marcus 2½års dag och vi tänkte fira det, men vet inte när/var/hur än, men hur som helst måste man ju vara utvilad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0