Försöka varva ner

Har precis kommit hem från min farmor, som idag blir 77 år gammal. Vi hade med oss kladdkaka, och blev dessutom bjudna på rabarber och jordgubbspaj -som förövrigt är världens godaste!

Nu ska vi alldeles strax hoppa i säng. Jag är medveten om att klockan inte ens är halv 9, men om man säger såhär så har vi en del sömn att ta igen sen inatt då vi körde bil. Särskilt Marcus som ska upp och jobba varje dag. Och snart drar mitt sommarjobb igång också. Fick mitt schema idag, så efter midsommar, vecka26 för att va exakt, börjar jag jobba.

Ehm, jajuste sängen var det! Det kommer vara stört omöjligt att somna nu (fast ska inte säga för mycket, jag är bra jäkla trött vill jag lova) så vi har tänkt varva ner i sängen med en bra film. En bra film i den benämningen "Neverending story" en barnfilm från Mackans unga år, det ska bli spännande att se va dom där 80tals ungarna hade för filmsmak, haha!

Änyvej...

Over and Out.
Och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0