Mjukglass i Gränna och dagens goda gärning i Borås

Vi lämnade Uppsala efter en mycket trevlig helg tidigt i eftermiddags, och jag måste nog erkänna att jag hellre suttit i en solstol än i en bil 60 mil idag.

Det va inte en nådigt varm bilfärd, bokstavligt talat klibbigt varmt!

I Gränna pausade vi och köpte mjukglass

Barndomsminnen!

I Borås stod Marcus för dagens goda gärning

Ett äldre par hade fått stop på bilen mitt i en rondell, så Mackan
hoppade ur bilen och hjälpte gubben att putta bort hans bil.

Han är bäst min kille!

Nu är vi i alla fall hemkomna, har börjar sakta men säkert varva ner. Marcus har betalt räkningar och jag har vart iväg till affärn och handlat mat. Råkade få med mig en kebabpizza också som vi precis har proppat i oss. Nu ska snart hoppa i säng, för imorgon väntar jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0