Söndag 15:31

Har precis kommit hem från mataffärn, vi har storhandling inför veckan. Nu har jag slagit mig ner i soffan med ett glas smoothie och tänkte se på lite film. Marcus sitter här bredvid mig och surplar i sig sin smoothie också, fast typ hälften hamnar i skägget på honom, eller rättare sagt mustachen, haha


Ehm, kanske inte va hälften, eller ens en tredjedel.
Okej, det va bara pyttelite, men skoj ändå!


Som sagt, nu blir det film och senare ikväll ska Mackan och jag grilla med mammsen, det ska bli trevligt. Hoppas bara vädret håller i sig, tro det eller ej men det har inte regnat idag! Annat än igår, framemot eftermiddagen blev det storm (på riktigt) fast man är ju ganska härdad från Gudrun och Lillepär haha.

Nä, ja juste, film var det! Och smoothie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0