Söndag 20:35

Nog för att det inte regna, men shit vad kallt det blåste nere vid havet när vi grillade innan. Riktigt kallt, så efteråt gick vi hem till mamsen och drack kaffe och spelade lite kort, och lillasyster blev galen på mig så fort jag försökte underlätta spelet lite med nya idéer och sådär, haha!

Nu är vi hemma igen, och snart blir det sängen för vår del. Måste få ordentlig sömn inför morgondagen, då ska jag på kurs hela dagen, och dessutom ska jag försöka hinna med att hejja på lillasyster när hon åker studentflak runt stan.

Här e några bilder från kvällens (frusna) grillning

Marcus värmde sig vid den stora läger elden, jag föredrog filten!


God mat, men äckliga fåglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0