Studentfirande

På måndag 14/6 sätter min lillasyster Elin på sig sin vita mössa och springer ut för sista gången. Jag kommer tyvärr att missa utspringet för jag ska på kurs, och det är jättesynd att det krockar för jag hade jättegärna velat va med och gratta.

Istället grattade jag (och resten av halva (allstå mammas) släkten) henne igår då det var lite student-kalas hemma hos mammsen. Superduper god mat, och trevliga människor. Självklart släpade jag med kameran och knäppte lite kort, oavsett om det va uppskattat eller ej. Studenten är ju något som måste dokumenteras in i minsta detalj! Sååå, här är några bilder från gårdagen:


Studenten!


Gott!


Sverige-cupkace, gissa vem som bakat!?


Paketdags! (och som sagt, kameran uppskattadess inte alltid)


Självklart skålades det champange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0