Vad ska jag hitta på? Vet inte, hitt på nåt!

Hade en supertrevlig kväll hemma hos Linda och Kristian igår, vi åt massa god mat (jag vill ha receptet, tack!) och till efterrätt den godaste pannakottan jag nånsin ätit. Nog för att jag bara ätit det två-tre gånger tidigare, men gud så god den va -trots at den inte va riktigt färdig, hehe.

Dock gjorde jag tabben att dricka massa kaffe under kvällen, för när vi kom hem igår var det stört omöjligt för mig att somna. Och den jävla näsan och halsen (dumma förkylning) gjorde det ännu mer omöjligt att somna. Till slut lacka jag ur och gick ut och la mig i soffan, och somnade där efter ett bra jäkla tag. Vid fyra-fem tiden kom Marcus och hämtade in mig till sovrummet igen, och lyckades där sova framtill 9-tiden när Mackan väckte mig

Nu sitter jag här lite konfundersam. Marcus är iväg med jobbet i Göteborg på skojigheter, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Hade tänkt lägga mig ute i solstolen, men det är inte riktigt nåt solväder. Vad ska jag hitta på?

Kommentarer
Postat av: Linda

Finns inget recept, karln min lagar mat på känsla! Men du kan få mitt recept på pannacottan! :)

2010-06-05 @ 12:34:29
URL: http://lindaochkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0