Ännu en tidig morgon

8:45 Körlektion
9:45 Jobb
, städa trapphus

Ja det var ju ett tag sen jag hade rutin på tidiga mornar. Känns som en evighet sedan jag ställde klockan var och varannan dag. Men det funkar helt okej.

Jag har ju alltid varit en morgonpigg människa snarare än en kvällsmänniska, så egentligen är det inga problem. Det är bara nu med sommartid som det känns lite segt, man hade ju vant sig att det var ljust när man klev upp innan, men det dröjer inte länge till innan mornarna är ljusa lika länge som kvällarna.

Det är inte så att jag vill på något vis klaga över att det är sommartid! No way... Efter denna vinter kommer jag vara våren och sommarn evigt tacksam, haha!


Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0