Denhär dagen verkar börja bra... Not

Blir väckt av katten som är i full fart med att klättra på vägghyllorna i sovrummet. Dessutom är jag redan skitarg av någon anledning, sen kommer jag på att jag drömmde att det kom 20cm snö under natten. Var tvungen att springa till fönstret och kolla om det kommit någon snö, men icke! Däremot spöregnar och blåser det där ute, jäkla pissväder rent ut sagt. Och så upptäcker jag att katten har vält ner en vas som stod i köksfönstret, och vattnet har såklart runnit ut på allt som fanns på köksbordet -därinbland min dator! Blir åter på jäkligt dåligt humör när jag märker att datorn inte vill starta på första försöket. Nu är den förvisso uppstartad, och verkar fungera som den ska.

Kanske överreagerar jag, vad vet jag, men på något vis känns det kanske bäst att gå och lägga sig under täcket igen.


En jädrans huvudvärk har jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0