Det har vart en underbar helg

Det händer varenda gång jag är ifrån datorn en längre tid. Jag tappar skrivlusten. Denhär helgen var inget undantag. Självklart har jag inte haft någon lust att sätta igång datorn eftersom familjen Ahlström har vart och hälsat på.

Vi har haft en helt supermysig helg. Visst blev det lite trångt i vårt lilla torp, men finns det hjärterum så finns det ju skärtrum, haha. Och det har bara varit mysigt, och jag måste faktiskt erkänna att det känns en smula ensamt här hemma nu!

I lördags blev det födelsedagsmiddag för Marcus på Wärdshuset, och därefter åkte vi hem till mamma och gubben på lite kaffe. Vi hann också med att hälsa på min pappa ute i Espevik på lite fika, så nu har Ahlström:arna full koll på inte bara Varbergs stad, utan hela kommunen, haha!

Vi har åkt till Gekås också! Det blev inte bara ett, utan två besök till dit under helgen. Först åkte vi dit i lördags, då var där knökat på folk och man fick bara panik. Därför gjorde vi ett nytt försök på söndagen, och det var som natt och dag, nästintill ekade där, haha! Nu ekar det i plånboken ist...

Vädret har varit underbart, riktigt vårväder. Särskilt i lördags, så då blev det en långprommenad runt fästningen och på strandpromenaden.


Loveli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0