God morgon fredag

Idag har jag körlektion kl 8:45. Det var länge sen jag behövde ställa klockan, men idag ringde den halv sju och då var det dags för en uppiggande dusch.

Jag kom på att det inte är så smart att duscha på morgonen, man fryser ju alltid lite extra mycket precis när man klivit upp sängen (särskilt mycket när strömmen gick dagen innan, och luftvärmepumpen ställde om sig) och då blir det ju automatiskt lite dyrare vattenräkning. Det är sånt tråkigt man måste tänka på när man är vuxen och bor i villa, haha!

Nu sitter jag här med en kopp te (det värmer ju lite det också) och skriver ut lite CV:n som jag ska ta med mig och lämna ut på stan efter min körlektion.


Nyduschat ruffs till hår och i allmänhet lite sleten...
"Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0