Godmorgon allihopa everybody

Det känns som en riktigt bra dag idag. Först och främst är det fredag, enligt mig veckans bästa dag. Och för det andra skiner solen och det känns verkligen som vår ute!

Jag har varit duktigt och tagit hand om gårdagens disk (tycker det är bättre att diska morgonen efter ist för på kvällarna...) Dessutom har jag vart superduper duktig och bokat uppkörning och teoriprov, så i mitten/slutet på april smäller det! Tänk så skönt det blir när jag äntligen får mig körkort, längtar!

Nu har jag precis slängt i mig lite frukost, och tänkte faktiskt knata ut en stund. Ska ta med mig katten ut i trädgårn och spana efter vårtecken


Hadock ute i snön för ett par veckor sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0