Lite sovmorgon

För en gångs skull lyckades jag somna om efter att Marcus åkt iväg till jobbet. Och gud så skönt det var att sova länge! Det kändes som att jag behövde det :)

När mamma slutar jobbet, ska vi mötas upp på stan. Hon ska köpa nya träningsskor, och jag tänkte passa på att kolla efter fler vår/sommar/höst skor till mig. Men köpas ska det inte göras idag, utan det får vänta tills helgen. Seko har äntligen fattat att Marcus har stämplat hela vintern och att han kanske ska ha lite pengar också, dumma dom att det ska ta sån tid...

Men det är inte så att jag tänker köpa skor för Mackans hela lön... Var ju på intervju i måndags, och ska få svar idag troligtvis. Man vet ju aldrig, men det kändes bra och lovande, så jag hoppas!

Nä, nu ska här fixas frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0