Onsdag...

Ja det blev ju Gekås igår med mami, och förutom mamma så följde även gubben och Marcus med. Stackars Mackan, han fick hålla sig borta hela tiden så att han inte skulle se något. Jag fick i alla fall fixat allting, så nu kan här bli födelsedagskalas!

Som vanligt blev det lite (denhär gången, jätte jätte jättelite) för dyrt för ekonomin. Den är liksom i botten just nu. Dumma facket har ännu inte skickat några pengar till Marcus för att han stämlpat, så tur är väl att jobbet har börjar dra igång som smått...

Men jag vill också jobba! Har fått två nej nu, och det känns faktiskt riktigt tungt... Idag har jag körlektion, och därefter tänkte jag gå runt på stan och lämna ut lite CV:n. Jag är verkligen trött på att inte ha något jobb. Att inte ha några pengar.




Kommentarer
Postat av: Linda

Två nej är ingenting, jag har sökt ca 40 sommarjobb och inte fått ett enda ja. :)

2010-03-03 @ 08:12:48
URL: http://lindaochkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0