Ordna och Sortera

För ett tag sedan började den stationära datorn att krångla, och för att vara på säkra sidan lade vi över alla bilder (och allt annat också för den delen) på den externa hårddisken. Och nu har det blivit en enda stor röra bland alla bilder, det allra mesta ligger på ju hårddisken men den orkar jag ju inte koppla in varje gång jag överför bilder, så nu har en hel del nyinlagt hamnat direkt på laptoen.

Nu har jag i alla fall lagt över allting på laptopen, och gjort en särskild mapp "Ordna och Sortera" som jag har tänkt sysselsätta mig med ett par timmar nu. För detta är nog inget som kommer bli klart på länge...




Nästan tre och ett halvt tusen bilder att sortera. Yes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0