Sitter hemma hos mamma

Är så tråkigt att va hemma själv om dagarna, så då är det trevligt med lite mänskligt sällskap (för jag har ju faktiskt Hadock där hemma)så jag tog min racerbike och cyklade hem till mamsen idag. Snälla mammsi bjöd på lunch, köttfärssås och spagetti, så nu är man mätt i magen också. Annars händer här inte så mycket, jag mamma och gubben skrämde livet ur Jeppe när han kom hem från skolan, haha så lättroad man kan vara. (Väldans vad mycket "så" det blev, haha!)

Marcus ska "jobba över" idag, eller rättare sagt han ska stanna kvar på jobbet och grejja med min mosters bil i firmans verkstad. Möjligvis åker jag dit med mammi senare och sällskapar Mannen.

Detta blev ett ganska tråkigt och ointressant inlägg, men det orkar jag inte bry mig om. Det får helt enkelt spegla denna något tråkiag och ointressanta dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0