Ny vecka. Ny månad. Nya tag

Måndagar har ju som stämpel att vara den dag då "mitt nya hälsosammaliv ska börja". So I heard...

Idag är det måndag, och dessutom är det första dagen i en ny månad (kan inte riktigt förstå att det redan är mars) så idag om någon dag borde vara en såndär idag-börjar-mitt-nya-liv-dag, så varför inte go for it?

Jag vaknade, och gick raka vägen upp på crosstrainen (vi fick överta den av mami eftersom den inte fick plats i deras nya lägenhet) och trampade på i en halvtimma. Inte så konstigt att jag inte orka längre, är ju ändå mer än ett halvår sen jag tränade på riktigt sist. Skärpning på mig!


Nu blir det frukost och sen dusch. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0