Det blev bio ikväll

Jag och Marcus var på bio innan ikväll, vi såg Alice i Underlandet 3D. Jag hade inga direkta förväntningar på filmen, handligen hade jag knappt någon aning om då jag inte sett filmen när jag var liten (inte så att jag kom ihåg åtminståne) men jag måste säga att den var en aning, ehm typ konstig, haha! Men vad vet jag, den "riktiga" berättelsen är väl också sådär konstig. Det får helt enkelt bli till att se barnfilmen, det känns ju faktiskt som att man borde gjort det redan... Hur som helst, 3D är alltid lika häfitig, så det var helt klart värt att se filmen!


Klockan är inte ens tio, och jag är helt dundertrött! Det är nog lite (läs:
myyycket) pensionärs-varning på mig, för nu tänker jag gå och lägga mig och sova med min älskade pojkvän! Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0