Att gå till tandläkarn är ju rena rånet!

Va hos tandläkarn nyssens, har haft lite ont i en visdomstand (läs: hela kinden har vart svullen sen i fredags, och jag har liksom sett ut som Lina i Emil i Lönneberga) och det visade sig att det hade kommit in lite smuts under tandköttet som ännu inte "glidit" av tanden som är påväg upp. Det enda tandläkarn gjorde va att skrapa bort smutset och sen sköljde/spolade rent med lite vatten. Allting va klart på mindre än 5 minuter, och vips där försvann 689:- från mitt konto (!?!?)

Fast det är klart, då fick jag ju en specialtandborste också. Hm, tack.


Jag är fan glad att jag aldrig annars har haft problem med tänderna, för det e då fan inte billigt att gå dit. Dumma visdomstand. Värdelöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0