Dagens utflykt failade -totalt

Eller, kanske inte fullt totalt, men bra nära i alla fall. Det jag skrev innan om att "regnet hängde i luften", jag tar tillbaka det och säger istället att regnet har öst ner! Men som sagt, inte en totalfail, vi har kollat på massa fina saker, dock var det mest likadana saker överallt (läs: blommor) och det hela slutade med att vi köpte med oss tre limor surdegsbröd och en ask kokosbollar, inte fy skam ju. 

Och så picknickade vi i bilen på vägen hem, stannade vid skrea strand (ingenting jämfört med apelviken här i varberg) och åt vår kycklingsallad och där fortsatte failandet, spilde både dricka, sallad och dressing över oss själva och bilen.

Nu är jag i alla fall redigt trött, och tänkte ta en powernap. För att va på säkra sidan att jag kommer somna, tänkte jag läsa lite i min bok som jag bröjade på för ett par veckor sen, nä jag är inte så snabb på att läsa...


Trött Tröttare Tröttast

Kommentarer
Postat av: Mamman i vbg

Så tokigt var det inte. Det är nästan alltid kul att umgås med dig <3. Ha det så skoj ikväll

2010-05-15 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0