Det blev en vända till Gekås

Så nu har man laddat upp med sådäringa livsnödvändiga förnödigheter såsom tvål, shampoo och balsam och såntdär. Och som vanligt plockade man åt sig lite mindre livsnödvändiga förnödigheter också...



Kunde inte låta bli att köpa Kjells tändvätska!

Haha jag gillar skarpt obs-texten om att inte
använda en hela flaskan vid samma tillfälle

Just nu sitter Mackan inne i sovrummet och slår in födelsedagspresenter åt mig, och jag är som ett barn på julafton, haha! Det är nästan så att jag vill gå och tjuvkika, men jag ska försöka hålla mig!

Jag köpte även ett par nya skor. Efter förra utgången kom jag hem och upptäckte att halva sulan saknades på vänster foten, bokstavligt talat halva sulan va borta, haha. Men nu har jag köpt ett par jättefina nya partydojs, jag går i dom just nu så att jag kan använda dom i helgen utan att skava upp hela fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0