En såndär uppdatering

Den dåliga uppdateringen skyller jag på ett ofungerande internet. Helt plötsligt har det fått för sig att inte vilja funka längre, så nu är vi internetlösa hemma i torpet. Och det har verkligen kliat i fingrarna efter att få skriva lite (beroende?) Nu är jag hemma hos mamma och hälsar på en liten stund, och så passar jag på att använda internet lite. Det är ju inte bara bloggen, utan det finsn ju lite viktigare saker också som mejl, typ.

För övrigt så är jag redigt trött nu efter två arbetsdagar på äldreboendet. I tisdags jobbade jag 7-16 (minns inte när jag senast som jag ställde kl på 06.00) och igår jobbde jag kväll 16-21. Jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig av jobbet, men jag msåte faktiskt säga att jag trivs och tror att sommarn där kommer bli superbra.


Äntligen börjar det bli grönt i träden,
äntligen börjar sommarn närma sig

(ps. av någon anledning så blir texten centrerad på mammas dator)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0