Fobi att skriva sin namnteckning?

Om det finns något sådant så är jag säker på att jag är drabbad! Jag verkligen avskyr att skriva under med mitt namn, och anledningen är enkel. Det blir bara fula konstiga kråkor, och det ser ut som att en 5åring har skrivit sitt namn. Och det är så konstig, för min skrivstil är alltid annars fin (åtminståne läsduglig) men så fort jag ska skriva mitt namn är det som att jag knappt ens vet hur mitt namn stavas. Det känns så pinsamt att inte kunna skriva sitt eget namn på ett fint sätt, men det spelar ingen roll hur mycket jag tränar, det blir aldrig bra. 

Är ju illa tvungen att skriva namnteckning till körkortet...


Varför kan jag inte skriva normalt!?
Nu måste jag drass med denna namnteckning i flera år...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0