Kalas nummero ett avklarat

Har precis diskat upp efter kvällens kalas. Och med tanke på att vi åt från papptalrikar, så förstår jag verkligen inte varifrån all jävla smutsdisk kommer ifrån!? Och då har jag ändå redan diskat tre gånger tidigare idag. Det är fasiken som att smutsdisk förökar sig!

Änyvej, har haft en jättetrevlig kväll med pappa & M, småbröderna, farmor, storasyster och svåger. Fått fina blombuketter och fina paket, tack tack!


Ätit gott har vi också gjort. Grill/Plockmat. Och istället för tårta blev det marängswich, haha. Tänkte att det är passande på ett 20års kalas, inte alls barnsligt eller så, haha! Men guuud så smarrigt! Och jag måste ju passa på att vara barnslig eftersom detta är min sista dag som tonåring och alltså min sista dag innan jag blir vuxen...


Gudomligt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0