Nu är jag här igen

...hemma hos mamma alltså, där det finns internet. Har fortfarande inte lyckats få ordning på vårt egna, eller rättare sagt har vi (läs: Marcus) inte hunnit med att fixa det. Igår hade vi fullt upp, efter Mackans jobb åkte vi till hans jobbkompis och grejjade lite med bilen (och så tittade vi på lammbebisar) och sen blev det en snabb tur in till stan för lite dusch och käk, och sen åkte vi hem till Alex och spenderade kvällen där. Man vet ju aldrig när hon är tillbaka i Sverige igen, så måste ju passa på att umgås så mycket som möjligt!

Men det var igår det. Nu är det fredag och trots vädret (blåser som aldrig förr) så känns det riktigt härligt med helg framför oss. Marcus har jobbat som en dåre sista tiden, och även jag litegrann, så det ska bli underbart med lite kvalitétid i form av fredagmys. Vad det blir mer exakt återstår att se, bio kanske, det va ett tag sen och det är ju allitid mysigt. Eller så blir det någon film hemma och god mat. Vilket som spelar egentligen ingen roll, bara jag får krama på min lilla älskling så är jag lycklig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0