Pustar ut i soffan

Det har vart en lång och slitsam dag. Eller ja, en sovmorgon till kl 10-11 låter väl inte särskilt slitsamt direkt. Men vi (läs: framförallt min älsklings Marcus) har slitit som djur hemma hos mamma, med nerskruvning och nerpackning, och så givetvis kört ett flyttlass hem till moster, där vi lagrar tills vidare...

Och det tar på krafterna att flytta, så nu känns det helt okej att bara sitta, eller ah typ halvligga, i soffan med en gosig katt i knät och se på tv tills vi slocknar. För det är precis vad jag har tänkt göra, just nu ser vi på Sveriges Historia på Tv4, (kultur och historia vad mer kan man önska sig, samhäll-kultur elev som man va... Nä, men helt seriöst, ett jättebra program i mitt tycke) men sen blir det nog sängen. Marcus ska upp och jobba i morgon, ingen långhelg här inte, men han har förvisso en timmas sovmorgon och börjar inte förrän kl8 men behöver ju en godnatts sömn för det!


Nä, nu ska jag återgå till tv-tittandet.


Over and out. Och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0