Stolt flickvän

Idag har Marcus stått på Wapnös trädgårdsmässa, och han ska dit och jobba imorgon också. (Ingen långhelg här inte...!) Jag är så stolt över honom, komma till en helt ny stad och få jobb på en gång. Och bli omtyckt på nya jobbet direkt, fast det är ju inte så konstigt, han är ju världens finaste människa så varför inte liksom... Hur som helst, jag är enormt stolt över honom, att han allaredan är firmans ansikte utåt, som han faktiskt blir när han står på mässa. Och i sommar ska han även stå i firmans butik ett par gånger. Jag är verkligen stolt över min kille. Och jag är stolt över att få kalla honom för min.

Min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0