Tisdag 11/5 tjugohundratio

Hela morgonen och förmiddagen har jag städat här hemma. Förstår inte att det blir så stökigt direkt efter man städat... Hur som helst, jag har diskat, dammsugit, vikt tvätt, bäddat rent sängen och plockat. Allt detta eviga plockande, jag förstår verkligen va mina föräldrar menade med att dom alltid "plockade upp efter oss barn"... Det finns alltid något att plocka undan (!)

Och på tal om föräldrar. Nu ska jag sticka iväg och hämta mamma, hon har slutat jobbet och nu ska vi ska ha en riktigt mor-och-dotter-dag, typ. Marcus ska nämligen jobba över, och då är det trevligare både för mig och mamma med lite sällskap, och vi har en del att göra. Vi ska kolla på lägenhet åt mamma, göra lite ärenden på stan, och handla lite mat, och sen ska mamma följa med mig hem en stund, och då ska vi baka negerbollar (det är min blogg, så jag får säga negerbollar om jag vill) för idag är det ju negerbolls-dagen, åtminståne enligt facebook haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0